ماجرای ضرب و شتم مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد توسط افراد ناشناس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه مقابل منزلش توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش نسیم زاگرس، سید حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: حدود ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ مقابل درب منزل توسط سه فرد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

وی افزود: این سه نفر با سر و صورت بسته بوسیله چوب و چماق به من حمله ور شدند و بنده را ضرب و شتم کردند که از ناحیه سر و دست مجروح شدم.

لقمانی با بیان اینکه موضوع از سوی دستگاه قضایی و انتظامی در حال پیگیری است، اظهار کرد: به دلیل شدت جراحات و ضربات وارده به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شدم که سر و دستم بخیه زده شد.

همچنین سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: بلافاصله بعد از این اتفاق یکی از معاونان دادستان در محل حادثه حاضر شد و دستورات لازم در این خصوص صادر کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستورات لازم برای شناسایی این افراد صادر شده است، اظهار کرد: تحقیقات و بررسی های لازم برای شناسایی عاملان این اتفاق در حال انجام است.

ملک حسینی بیان کرد: الحمدالله حال عمومی آقای لقمانی مدیرکل تعزیرات استان خوب و مساعد است.

گفتنی است که مدیرکل تعزیرات استان که به بیمارستان شهید جلیل منتقل و بستری شده بود، پس از اقدامات درمانی ترخیص شد.

انتهای خبر/

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9881

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: