پوشش ۲۳۷ هزار نفری بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محورهای اصلی اهداف بانک افزایش قدرت خریذ مردم از طریق  طرح کالا کارت تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد با اقساط حداکثر ۱۸ ماهه و امکان سازی برای افراد توانمند تا سقف ۱۵۰میلیون، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، ایجاد اشتغال، حمایت از کارآفرینی، احداث فضا‌های آموزشی و رفع احتیاجات ضروری مردم است.

به گزارش نسیم زاگرس، مهرداد آرمین پیلی در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد، افزود: یکی از دیکر از خدمات طرح مهریار است که در کشور  مورد استقبال سازمان های حقوق بگیر قرار گرفته است و دستگاهها با  واریز حقوق افراد سازمان و مؤسسات خود به حساب‌های قرض الحسنه، بین ۳ درصد تا ۵ درصد مبلغ کل واریزی را در اختیار رئیس سازمان داده خواهد شد  تا بتواند  زیر مجموعه خود را تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی کند.

وی اظهارکرد: تاکنون در سطح کشور ۱۸۰۰ دستگاه و در استان ۲۰ سازمان و دستگاه برای همکاری در طرح مهریار اعلام آمادگی کردند.

آرمین پیلی گفت: در مجموع از بانک استقبال خوبی توسط مردم شکل گرفته است که در سطح کشور بیش از ۱۶ میلیون نفر و در استان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ۲۳۷ هزار نفر که حدود ۳۰ درصد جمعیت استان است مشتری بانک هستند.

مهرداد آرمین پیلی گفت: در حوزه مسئولیت های احتماعی بانک قرض الحسنه مهرایران در استان ،خرید بسته  های مختلف معیشتی، خرید وسایل گرمایشی، کمک به حوادث آسیب دیدگان از  غیرمترقبه، احداث مدرسه و تعمیر خانه هاب بهداشت، پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی و  کمینه امداد را به شکلی که رضایت مندی عامه مردم را در پی داشته است را در دستور کار قرار داده است.

آرمین در ادامه به طرح پیشخوان مجازی اشاره کرد و افزود : طرح پیشخوان مجاری نیز در بانک قرض الحسنه مهر ایران به خوبی در حال اجراست که همه فعالیت های بانک به صورت انلاین انجام می شود و سعی می کنیم خدمات آنلاین را افزایش دهیم که استقبال خوبی از این طرح شده است.

وی ادامه داد: در بخش پرداخت تسهیلات مبلغ  ۱۹ هزار میلیارد به ۲۷هزار نفر پرداخت شده است که  از این تعداد ۳۷۰۰ فقره پرونده تکلیفی هستند ضمن اینکه در بانک تلاش کردیم خدمات سریعتر ارایه شود استقبال مردم ما را غافلگیر  کرد و در بحث  مشارکت های اجتماعی بانک دراولویت های مسئولان کشور نهایت مساعده و همکاری  را دارد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پرداخت تسهیلات قرض از اولویت های بانک و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و مشارکت فعال در راستای ایفای نقش بانک در مسئولیت های اجتماعی ، همکاری برای ایجاد  بستر خوب با  نعادهای حمایتی کمینه انداد و بهزیستی ،بنیاد برکت و ترویج فرهنگ قرض الحسنه که مورد تاکید رهبری قرار گرفته است مهمترین دغدغهای مدیران بانک است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث حمایت از کسب و کار خرد در بانک می توانیم تا ملبغ ۳۰۰ میلیون تومان به هر شخص حقیقی پرداخت کنیم.

وی تعداد شعب استان را ۹ مورد اعلام کرد و گفت: این شعب در استان  همواره تلاش دارند تا اهداف بانک را  در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام برسانند و  همیشه پرداخت تسهیلات تکلیفی مورد توجه ماست.

مهرداد آرمین پیلی افزود : از ابتدای دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد  ۸۳هزار نفر از تسهیلات با مبلغ بالغ بر ۴۶  هزار میلیارد ریال و  از ابتدای سال جاری  بیش از۱۹هزار میلیارد به تعداد ۲۷هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای خبر/

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9891

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: