واکنش مهم تاجگردون به حاشیه های رد و تایید صلاحیت / خسته نشدید؟!

به گزارش نسیم زاگرس، غلامرضا تاجگردون کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در صفحه شخصی خود خطاب به مخالفان خود با مرور تاریخ اتفاقات شانزده سال اخیر نوشت؛

سال ٨۶ برای انتخابات مجلس ثبت نام کردم پرونده درست کردند و عریضه نوشتند و جعل کردند که جزء متحصنین بود و ….شورای نگهبان بررسی کرد و من را تایید کرد.

سال ۹۰ برای انتخابات ثبت نام کردم و پرونده درست کردند که جزء گروه فتنه ۸۸ است و جزء معاندین و هزار داستان دیگر… شورای نگهبان بررسی کرد و من را تایید کرد.

سال ٩۴ برای انتخابات ثبت نام کردم و باز هم صدها صفحه عریضه نوشتند و گفتند وابسته است و برجامی است و هزار اتهام دیگر…

شورای نگهبان بررسی کرد و من را تایید کرد.

سال ۹۸ برای انتخابات ثبت نام کردم و هزاران اتهام مالی تعریف اختاپوسهای مالی ، فساد اخلاقی، وابستگی به غرب ، جعل مدارک و زدند.. شورای نگهبان بررسی کرد و من را تایید کرد.

سال ۹۹ به اعتبارنامه من اعتراض زدند و سه بار دهها مدرک و ادعا را از شورای نگهبان استعلام کردند، شورای نگهبان بررسی کرد و همه را قاطعانه رد کرد.

سال ۱۴۰۲ ثبت نام کردم دیگه از ارائه مدارک قدیم مایوس شدند و آن همه اتهام مالی و فسادمالی و اختاپوس‌های اقتصادی و قوم گرایی و سوء استفاده فراموش شد و شروع کردند به راه اندازی پیج‌های خرابکارانه و نضعیف کننده مشارکت مردم بر خلاف رهنمودهای رهبری و جعل توئیت و پست اینستاگرامی و هک دایرکت‌ها تا شاید راهی جدید پیدا کنند.

دوستان عزیز شما تنها یکی از این موارد ١۶ سال گذشته را مبنی بر عدم التزام من، فساد مالی و سوء استفاده در یک محکمه ثابت می‌کردید خودم نمیومدم؛

البته منتظر دادگاه خودتان باشید واقعا خسته نشدید!؟

انتهای خبر/

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9905

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: