نماینده را نه در تراز بویراحمد واحد بلکه در تراز ملی انتخاب کنید/لوداب همیشه مرکز ثقل سیاسی و حماسه های مختلف بود

خیل عظیم مردمی عصر امروز در شهر گراب لوداب میزبان محمد بهرامی داوطلب شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون بود و از وی به گرمی استقبال کرد .
به گزارش نسیم زاگرس، در این گردهمایی که همزمان با ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر برگزار شد افرادی از منطقه لوداب در دفاع از محمد بهرامی و انتقاد از وضعیت موجود به ایراد سخنرانی پرداختند و برخی از هنرمندان اشعاری به زبان لری در حمایت از شهردار اسبق یاسوج سرودند که با استقبال حاضرین همراه بود .
محمد بهرامی در این همایش در وصف مولای متقیان حضرت علی بیان کرد ؛اگر به نامه معروف امام اول به مالک دقت کرده باشید به بزرگی و آینده نگری این امام عزیز پی خواهید برد .

بهرامی با اعلام اینکه حدود چهار دهه است که دانشمندان و فلاسفه دنیا به این نتیجه رسیده اند که با وجود پیشرفت چشمگیر در حوزه فناوری، اطلاعات ،صنعت خلا اخلاق وجود دارد خاطرنشان کرد ؛ آنها به بقین رسیدند که می بایست از گفته های امام اول شیعیان الگوبرداری کرد و برای مرتفع کردن این معضل موجود اخلاقی از بیانات ایشان بهره جویی می کنند ،یکی از پایه های اصلی توسعه در دنیا علم است  ۱۴۰۰ سال قبل حضرت امیر آن را توصیه می کند چرا ما از الگوهای بسیار مهم و تاثیر گذار دین خود استفاده نمی کنیم و دیگران استفاده می کنند . آنها به این نتیجه رسیدند که از وی تبعیت کنند اما ما استفاده نمی کنیم .

فعال سیاسی استان و شهرستان های سه گانه سردسیری استان در ادامه افزود ؛ مردم ایل طایفه تامرادی که در همه بخش ها ، شهرستان ها و روستاها سکونت دارند همه از حرمت و اصالت برخوردار هستند .

شهردار اسبق یاسوج در وصف منطقه لوداب تاکید کرد: ما امروز در بخش لوداب هستیم اگر به گذشته این نقطه  توجه کنیم همیشه مرکز ثقل سیاسی و حماسه های مختلف بود و انشالله که باز ما شاهد حماسه ای دیگر و تاثیر گذار برای این ملت در لوداب  باشیم ما نسبت به این خاک و مردمان بیگانه نیستیم گذشتگان ما با این مردم بزرگ  وابستگی های نسبی و سبب داشتند و من نسبت به این خاک غریبه نیستم و از قبل نسبت به مشکلات این مردم و نیازهای مختلف مردم آگاهی کامل دارم  و نیاز است کسانی که در مقام مسئول در مقابل مردم قرار می گیرند آشنایی لازم را  برای اتخاذ بهترین تصمیم ها داشته باشند .

وی با طرح این پرسش که آیا امروز در زمینه های مختلف انتصاب ها ،توزیع اعتباره و ا اشتغال ها عدالت رعایت می شود اظهار داشت :ما شرمنده مردم هستیم جاههای دیگر ما خجالت می کشیم قول دهیم می گویند بقیه هم قول دادند اما عملی نیست  می گویند برق و آب نداریم که یک مسائل روتین است حالا نماینده باشد یا نباشد در توزیع اعتبارات استانی و ملی این کارها انجام می شود امروز برای یک نماینده هنر نیست که ذر این زمینه ها در خواست داشته  باشد نماینده باید متفاوت تر از دیگران رفتار کند پروژه های کلان و اعتبارات بزرگ برای مردم باید لحاظ شود سهم ما از شرکت ها و هلدینگ های بزرگ کشور چقدر است آیا حاضر شدند در این استان سرمایه گذاری کنند |و آیا در سهم مدیریت ها آنها ما جایگاهی داریم .

محمد بهرامی ادامه داد : آیا حق این مردم نیست که یک شرکت بزرگ در این استان ره اندازی شود تا فردا از باب آن  مسئولیت های اجتماعی ، ارزش افزوده ها  و اشتغال آن مردم بهره مند شوند نمایندگان ما باید دنبال طرح ها و تئوری های جدید برای مردم باشند در قیاس با اعتبارات  دیگر استان ها این اعتبارات هم به استان ما خواهد آمد اما ما باید مردم را نجات دهیم و کارهای برای همیشه  و نجات مردم انجام  دهیم .

وی با اعلام اینکه خط انتقال گازی که از بیخ گوش ما رد می شود بیان کرد:  این انتقال خط لوله  مشکلاتی برای مردم منطقه  ایجاد می کند  و مانع زندگی مردم می شود اما مردمی که با مشکلات خط انتقال همراه هستند نباید از فواید آن  بهره مند شوند ،علت این است که نمایندگانی که در کمیسیون های مرتبط حضور داشته باشند و برای مردم اعتبار اخذ کنند نداریم .

بهرامی اضافه کرد: توقعی که ما از مردم داریم حرف امروز ما بویراحمد واحد نیست با توجه به  اینکه یاسوج مرکز استان است و مردمی از طوایف مختلف حضور دارند بحث بویراحمد واحد نیست نمایندگانی که در تراز ملی هستند برای همه ملت ایران انتخاب شوند .

بهرامی به پتانسیل های استان اشاره کرد و گفت: پتانسیل های  استان بین یک تا ۵ تاثیر گذاری در اقتصاد کشور دارد ولی جایگاه ما در شاخص های مختلف یا اخر هستیم یا ماقبل آخر آیا مردم می دانند بالاترین نرخ بیکاری و آسیب های اجتماعی در استان است که باید برای کاهش این معضلات از انتخاب های سلیقه ای دست برداریم انتخاب و نوع انتخاب های ما  در تغییر ساختارها به سمت مثبت یا منفی اثرگذار خواهد بود و ما امیدوار هستیم مردم با انتخاب خود هر کس را سرجای خود قرار دهند .

فعال سیاسی استان یادآور شد : از دیگر نیازهای مختلف منطقه بحث شهرستان شدن لوداب است که بر اساس مکان یابی و بعد دسترسی مردم  که برای خیلی از کارها باید به مرکز استان مراجعه کنند و  بر اساس نیازها و نقاط حادثه خیز نیاز است در اسرع وقت برای مردم عزیز انجام شود .

وی در انتها از طوایف مختلف لوداب از جمله تامرادی ،بادلانی ،سرکوهکی ، سادات ، میرزاها ، درویش ها …. که بانی برگزاری این همایش بودند تقدیر کرد .

 

انتهای خبر

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9916

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: