ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از ادامه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان این دانشگاه خبر داد.

ارسلان بی نیاز در گفت و گو با خبرنگار نسیم زاگرس، اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور استان از ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی اظهارکرد: ۲۶۰۰ پذیرفته شده دانشگاه پیام نور استان در ۱۰۰ کد رشته معرفی شدند که ستاد ثبت نام آماده پذیرش و ثبت نام این دانشجویان در ۶ مرکز و واحد شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران، باشت، لنده و مارگون است.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور با شعار «تحصیل برای همه، همه جا و همه وقت» توانسته بر مبنای توسعه عدالت آموزشی در همه مناطق با برخورداری از آموزش استاندارد و یکسان، صرف نظر از محل زندگی و کار دانشجویان مبنی بر روش و منابع اطلاعاتی جدید دسترسی به تحصیلات عالی را برای همه استعدادهای و علاقه مندان فراهم کرده است.

بی نیاز با بیان اینکه امکان جابه جایی، مهمان و انتقال، تقسیط شهریه و پرداخت وام شهریه از شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور است،  تصریح کرد: این دانشگاه با سرآمدی در زمینه آموزش ترکیبی و از راه دور در موقعیت های ملی و بین المللی خدمات ارزنده ای را عرضه کرده است.

وی از افزایش دانشجویان این دانشگاه به ۶۵۰۰ نفر خبر داد و عنوان کرد: پیش از این تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۳۰۰ نفر بودند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور این استان را خانم ها و ۴۰ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

بی نیاز بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۷ عضو هیئت علمی و حدود ۲۰۰ نفر استاد حق التدریس دارد.

انتهای خبر/

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9852

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: