مژدهی، فرصت مناسب برای نجات کهگیلویه بزرگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم زاگرس، دکتر مژدهی فرصتی است تا فرصت های از دست رفته را جبران کنیم. عوامل موثر بر محبوبیت و انتخاب دکتر علی مژدهی این است که دارای تجربه و موفق در سطح استان، نخبه و کارآمد در تراز ملی و دارای و تخصص و مدیری مدبر و سیاستمدار و وکیلی قهار برای گرفتن حق مردم.

 

دکتر علی مژدهی یک فرصت است!

این روزها موسم انتخابات است و فرصتی برای شناخت بهتر داوطلبان مجلس شورای اسلامی است تا مردم بتوانند یک انتخاب اصلح داشته باشند.

دکتر علی مژدهی یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده است که دارای مناصب ملی در رده های مختلف مدیریتی بوده و دارای تحصیلات آکادمیک و کار با قوای سه گانه و دولت های مختلف و آشنایی با قوانین و ارتباطات گسترده حاکمیتی و دولتی که می‌تواند یک فرصت مناسب برای نجات کهگیلویه بزرگ باشد.

حضور دکتر مژدهی در صحنه انتخابات مجلس و انتخاب وی توسط مردم فرصت مناسبی است تا وعده های که «تکراریون » به چهار شهرستان مظلوم ولی مستعد داده‌اند و هیچوقت عملی نشد را توسط وی عملی سازیم.

دکتر مژدهی؛فرصت مناسبی است تا بتوانیم جوانان تحصیلکرده و نیروی انسانی توانمند این خطه از زاگرس مقاوم را با انتخاب وی در جای جای ایران عزیز جاودانه سازیم و از قبل فرصت های مدیریتی در مناصب ملی و استانی بتوانیم چرخ توسعه کهگیلویه بزرگ را با شتاب بیشتری به حرکت درآوریم همانطور که دکتر مژدهی قبلا امتحان خود را به خوبی پس داده و در مناصب ملی که داشتند توانست بخشی از فرزندان این دیار را فارغ از قومیت و قبیله گرایی رشد دهد و در بدنه اجرایی بکار گیرد.

دکتر مژدهی با توجه به آگاهی و اطلاع از کلان کشور و ارتباطات بین قوه ای و آشنایی با سران قوا که از همکاران سابق و دوستان وی می‌باشند و ارتباطات گسترده با بدنه دولت بویژه ریاست محترم جمهوری و قوه قضائیه ؛قطعا انتخاب وی و راهیابی به مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی است تا از موقعیت های مناسبی که وجود دارد در توسعه کهگیلویه بزرگ گام های موفقی بردارد .

حضور وی در مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی است که در زمینه کشاورزی و منابع آبی فراوان در شهرستان های کهگیلویه بزرگ و احقاق حق در حقابه هایی که حق مسلم مردمان این دیار تشنه است بتواند در زمینه های کشاورزی باعث رونق و اشتغال جوانان این دیار در کنار خانه های خود باشند و بساط گوجه چینی زنان و دختران مظلوم و محجوب این دیار در استان های همجوار جمع شود.

حضور دکتر مژدهی فرصت مناسبی است تا با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و سازمان ها و بنیادهای مهم کشور بتواند معادن مختلف و متنوع در چرام و سرفاریاب تا دیشموک و بهمئی و قیام لنده را با استخراج و احداث کارخانه موجب رونق اشتغال در این سرزمین شود و جوانان این دیار آواره استان های دیگر نشود و در بین راه ها اسیر مرکب های مرگ نشوند .

حضور دکتر مژدهی در مرکز کشور و آشنایی با حوزه های مختلف ورزشی بویژه فوتبال و سایر رشته های ورزشی فرصت مناسبی است با توجه به پتانسیل جوانان مستعد و احداث ورزشگاه و ایجاد زیرساخت های مناسب و جذب اسپانسر بخش های خصوصی و حمایت از تیم های ورزشی جایگاه ورزشیمان را ارتقا دهیم چرا که این چهار شهرستان معدن استعدادهای ناب ورزشی است.

دکتر مژدهی با توجه به تخصص و تعهد و آگاهی از قوانین و حضور موفق در مدیریت تعزیرات حکومتی کشور فرصت مناسبی است تا از طریق وی و جذب سرمایه گذاران و شرکت های معظم خصوصی از طریق سرمایه گذاران داخلی و خارجی حوزه های مختلف بخش خصوصی را رونق دهیم.

فرصت مناسبی است تا شرکت های راکد در شهرک های صنعتی را وارد مدار تولید کنیم تا سرمایه گذاران علاقه مند و گرفتار در گیرو دار اداری و بانک ها با دلگرمی بیشتری چرخ کارخانجات به حرکت درآید و شهرک های صنعتی به معنی واقعی رونق یابد.

دکتر مژدهی فرصت مناسبی است تا از طریق وی وضعیت اسف‌بار و فاجعه بار جاده های چهار شهرستان و ورودی شهرها بویژه شهر دهدشت را سر و سامان ببخشیم و با اتصال کهگیلویه به جاده های ترانزیتی و توسعه بزرگراه و متصل کردن به محورهای ریلی استان های همجوار شهر و روستاهای کهگیلویه بزرگ از بن بست درآید .

دکتر مژدهی فرصتی است تا فرصت های از دست رفته را جبران کنیم .

عوامل موثر بر محبوبیت و انتخاب دکتر علی مژدهی این است که دارای تجربه و رزومه مدیریتی موفق در سطح کلان است؛نخبه و کارآمد در تراز ملی و دارای تعهد و تخصص و مدیری مدبر و سیاستمدار و وکیلی قهار برای گرفتن حق مردم است.مژدهی

دکتر مژدهی پناهگاه امن لرهای ایران بوده و فراجناحی و فراقومی می‌اندیشد و آخرین شانس و امید کهگیلویه بزرگ برای تحول است چرا که کهگیلویه هوایی تازه می‌خواهد.

انتهای خبر/

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9909

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: