ادعای فعال سیاسی اصولگرا در خصوص سه نماینده مجلس مردم کهگیلویه و بویراحمد

فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تغییر هرسه نماینده مجلس یازدهم در انتخابات پیش رو هستند.
به گزارش نسیم زاگرس به نقل از ایلنا: محمدرحیم دهرابپور گفت: عملکرد مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس یازدهم شورای اسلامی از سوی بسیاری از مردم این استان رضایت بخش نبوده و از عملکرد هر سه نماینده بویژه نمایندگان بویراحمدِ واحد و کهگیلویه بزرگ، تقریباً ناراضی هستند.
وی با بیان اینکه وظایف نمایندگان در قانون مشخص و نباید در چینش مدیریت‌ها دخالت کنند، گفت: آقایان تفاسیر دیگری دارند و معتقدند چینش مدیران باید با آنان هماهنگ شود تا بتوانند به مردم بهتر خدمات‌رسانی کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا با این ادعا که دخالت در این چینش‌ها و عملکرد ضعیف مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد باعث نارضایتی مردم استان از نمایندگان در مجلس شده است، گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تغییر مجمع کنونی نمایندگان در استان هستند، مردم اکنون می‌خواهند کاندیدا‌هایی را وارد مجلس دوازدهم بکنند که بفکر رفع مشکلات اقتصادی آنان و ایجاد فرصت‌های شغلی برای فرزندان‌شان باشند.
دهرابپور گفت: تغییر و تحول همیشه برای انسان وجود دارد و از گذر این تغییر و تحول، توسعه ایجاد می‌شود و بسیاری در استان تأکید دارند که توسعه‌ای برای آنان شکل نگرفته و هر سه نماینده مجلس باید در انتخابات دوازدهم تغییر کنند.
وی درباره پُررنگ بودن نقش نمایندگان مجلس استان در نارضایتی کنونی مردم نسبت به نقش دولتمردان سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالاخره دولت دستاورد نمایندگان است، چه مجلس در رأس ممکلت باشد و چه در رأس استان، زیرا که نمایندگان در انتصاب مدیران دخالت کرده و اکنون نیز طبیعی است که مردم از عملکرد نمایندگان مجلس ناراضی‌تر باشند.
این فعال سیاسی اصولگرا، وضعیت کنونی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم را مطلوب ارزیابی نکرد و اظهار داشت: چینش مدیریتی که اکنون در استان قابل مشاهده است بسترساز نارضایتی‌های مردمی است.
دهرابپور در پاسخ به این سؤال که مردم در کدام‌های حوزه‌های انتخابیه از عملکرد نمایندگان ناراضی هستند؟ هم ادامه داد: نارضایتی مردم از عملکرد نمایندگان مجلس یازدهم در کهگیلویه بزرگ و بویراحمدِ بقولا واحد بیشتر است.

انتهای خبر/

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9893

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: