مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با پوشش ۷۹ موکب مشخص شد.

به گزارش نسیم زاگرس، پیاده روی جاماندگان اربعین در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

۷۹ موکب برای میزبانی از جاماندگان اربعین در طول تمام مسیرها دیده شده است.

همایش پیاده‌روی در شهرستان بویراحمد، شهر یاسوج از میدان شهدای هفتم تیر به طرف امامزاده مختار (ع) در ساعت ۸ و ۳٠ صبح پیش‌بینی شده و تعداد ۱۲ موکب هم خدمات ارائه می‌دهند.

همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان کهگیلویه از جلوی سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج به طرف امامزاده آقا میر (ع) در ساعت ۱۶ و ۳٠ دقیقه برگزار و چهار موکب در مسیر آماده میزبانی از مردم است.

پیاده‌روی جاماندگان شهرستان مارگون ساعت ۱۰ صبح از مصلای نماز جمعه به طرف تپه نورالشهدا است و تعداد سه موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان گچساران ساعت ۷ و ۳٠ دقیقه صبح از فلکه فرودگاه به طرف حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) پیش‌بینی شده و تعداد ۶ موکب هم در مسیر مستقر می‌شود.

این همایش پیاده‌روی در شهرستان دنا در چند نقطه برگزار می‌شود و در شهر سی‌سخت از امامزاده سید محمد (ع) به طرف امامزاده شاه عسکر (ع) است.

همچنین روستای تمنک به طرف مسجد امام حسین (ع)، روستای درب کلات از دو راه سادات محمودی به طرف امامزاده محمود طیار (ع) و در شهر پاتاوه از پاتاوه به طرف امامزاده بی‌بی زهرا خاتون (س) راهپیمایی جاماندگان اربعین را از ساعت ۸ و ۳٠ دقیقه صبح و فعالیت ۲۰ موکب داریم.

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در باشت از «فلکه باوی» آغاز می‌شود و مکان تجمع امامزاده سید محمد (ع) است و ساعت حرکت ۵ و ۳٠ دقیقه صبح بوده و تعداد ۴ موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در لنده از روستای مونه از مقابل ساختمان سپاه به طرف امامزاده عمادالدین از ساعت ۶ صبح و ۷ موکب نیز در مسیر پیش‌بینی شده است.

مکان دوم پیاده‌روی جاماندگان اربعین لنده از سپاه لنده به طرف مصلای نماز جمعه و ساعت حرکت ۱۷ و ۳٠ دقیقه بوده و یک موکب فعال شده است.

مراسم پیاده‌روی در بهمئی از فلکه مرکزی به طرف گلزار شهدای گمنام مسجد شهیدان «چشان‌زاده» در ساعت حرکت ۱۷ پیش‌بینی شده و سه موکب در مسیر خدمات ارائه می‌دهد.

پیاده‌روی شهرستان چرام ساعت ۱۶ عصر از میدان فرشته به طرف امامزاده بی‌بی رشیده خاتون (س) خواهد بود و ۱۰ موکب در مسیر آماده شده است.

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9692

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: