ماجرای عزل داماد نماینده بویراحمد، دنا و مارگون

امین پایدار_ مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد_ از سمت خود استعفا داد و در متن نامه‌ی استعفای خود نوشته است که با توجه به نسبت اینجانب با نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و پرهیز از هرگونه شائبه‌ی کار سیاسی و انتخاباتی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز، و تحت الشعاعِ سیاسی و انتخاباتی قرار نگرفتن خدمات دولت انقلابی سیزدهم، از سمت خود به عنوان مدیر راهداری شهرستان بویراحمد استعفاء داده و در هرجایی که سازمان ملزم کند به عنوان یک راهدار؛ تمام قد و با افتخار در خدمت صادقانه به هم استانی‌های عزیز کوتاهی نخواهم کرد. گفته می‌شود که او داماد مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی_ است.

به گزارش نسیم زاگرس، در متن استعفای امین پایدار که به بعضی از مشکلات و حواشی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرده، آمده است؛ به اطلاع آحاد مردم عزیز و شریف شهرستان بویراحمد و همکاران خدوم خود در مجموعه پرتلاش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد، شورای ترافیک شهرستان می‌رسانم، با عنایت به اینکه این حقیر بمدت سه سال علی رغم بی‌مهری‌هایی که در حق نیرو‌های معتقد به دولت آیت الله رئیسی و انقلاب در مجموعه اداره انجام شد و می‌شود؛ به عنوان مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد توفیق خدمت داشتم و اکنون با توجه به نسبت اینجانب با نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و پرهیز از هرگونه شائبه‌ی کار سیاسی و انتخاباتی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز، و تحت الشعاعِ سیاسی و انتخاباتی قرار نگرفتن خدمات دولت انقلابی سیزدهم، از سمت خود به عنوان مدیر راهداری شهرستان بویراحمد استعفاء داده و در هرجایی که سازمان ملزم کند به عنوان یک راهدار؛ تمام قد و با افتخار در خدمت صادقانه به هم استانی‌های عزیز کوتاهی نخواهم کرد.

در وقت مقتضی شمه‌ای از گزارش عملکرد خود و مجموعه راهداری شهرستان و بی‌مهری‌های که به نیرو‌های ارزشی و اهل فن در این اداره مهم و راهبردی شده و می‌شود و مشکلات مبتلابه تجهیزات و ماشین آلات راهداری شهرستان، روند لاک پشتی و کُند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بخصوص طی شش ماه اخیر، کارشکنی‌ها و… را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهم رساند.

امیدوارم “وزیر انقلابی راه و شهرسازی” در خصوص سازمان راهبردی راهداری و امور حمل و نقل کشور از «صدر تا ذیل» آن در استانی که عمده مشکلات آن در حوزه راهداری لاینحل مانده است؛ تدبیری انقلابی اتخاذ نمایند تا نیرو‌های معتقد به حضرت آیت الله رئیسی و متعهد به تمدن‌سازی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم بتوانند نقش آفرینی مؤثری نمایند، چرا که تا جاییکه حقیر مطلع هستم تحول مطلوبی تاکنون در سازمان راهداری کشور و استان اتفاق نیافتاده است و اغلب بچه‌های زحمت کشیده جریان انقلاب از عملکرد این سازمان رضایت خوبی ندارند.

بدون شک کار کردن در چنین فضایی خواه ناخواه با کم و کاستی‌های فراوانی همراه بوده است که در همین جا حسب همین مرقومه از عموم مردم عذرخواهی می‌کنم و در پایان وظیفه خود می‌دانم از همراهی، حمایت و راهنمایی بی‌دریغ ائمه محترم و معزز جمعه شهرستان، فرمانداران محترم فعلی، سابق و اسبق شهرستان، دادستانی عموم و انقلاب مرکز استان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تیپ ۴۸فتح استان، پلیس راه و راهور استان، بخشداران چهارگانه شهرستان، شورای محترم اداری و همچنین شورای ترافیک شهرستان، دهیاران محترم شهرستان، اصحاب محترم رسانه، همکاران شریف و سختکوش خودم در خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و علی الخصوص مردم عزیز و شریف شهرستان و استان و همچنین پرچمداران انقلاب و اسلام؛ خانواده‌های جلیل القدر شهدا، جانبازان و ایثارگران کمال قدردانی و طلب حلالیت می‌نمایم.

“فَاصْبِرْ إِنَّ الْعَاقِبَهَ لِلْمُتَّقِینَ”

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد عملکرد قابل دفاعی نداشت و بر اساس اخطارهای سازمان بازرسی و سازمان راهداری کشور فرد دیگری را جایگزین وی کردیم و استعفایی به من نداده است.

عابد محمدی، در خصوص متن استعفای امین پایدار_ مدیر سابق اداره راهداری شهرستان بویراحمد_  اظهار کرد: ایشان استعفایش را به من نداده است.

وی افزود: بر اساس آن چیزی که ما می‌دانیم، اقدام ما بر اساس مستندات و مدارک است. حقیقتاً عملکرد ایشان کاملاً قابل نقد است و اصلاً قابل دفاع نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ما نهایتاً بر اساس نامه‌های بازرسی، دیوان محاسبات و هم سازمان راهداری کشور که از ما خواستند او را برداریم، ما هم تا الان مراعات حال ایشان را کردیم.

وی اضافه کرد: بعد از تصادف هولناک تنگ کناره و بر اساس آخرین اخطار سازمان بازرسی و هم اینکه ایشان صلاحیت احراز این پست را نداشته و هم عملکرد وی قابل دفاع نبوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: بر این اساس شخص دیگری که هم فردی انقلابی و هم مدیری پای کار است، جایگرین وی شده است. و یقین بدانید که از این به بعد عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیشتر دیده می‌شود و مردم طعم خدمت را بیشتر می‌چشند.

نهایتا، طی حکمی از سوی محمدی_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سیروس صادقی به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد منصوب و از خدمات چند ساله پایدار مدیر قبلی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

صادقی متولد شهر چیتاب بخش کبگیان، از کارکنان با سابقه (بیش از ۱۴ سال خدمت) این نهاد، پیش از این بعنوان معاونت اداری مالی این اداره مشغول به خدمت بود که طی حکم محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بعنوان سرپرست اداره شهرستان بویراحمد منصوب شد.

انتهای خبر

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9746

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: