واکنش مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد به استخدام‌های طایفه ای و غیرقانونی در این شرکت

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استخدام های طایفه ای ،بی ضابطه و غیرقانونی در شرکت گاز استان واکنش نشان داد.

به گزارش نسیم زاگرس، ریحان بهادر در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره استخدام های غیرقانونی و نفوذ نمایندگان مجلس درخصوص این نیروها و همچنین لیستی که ماه های اخیر در رسانه ها منتشر شد واکنش نشان داد و گفت: این خبرها دروغ است و استخدام ها در شرکت گاز پس از اخذ مجوز و بر اساس آزمون انجام می شود .

وی بیان کرد: ما عملیاتی هستیم و هیچ کاری به سیاست ندارم و تمام تلاش مجموعه شرکت گاز استان تامین گاز مورد نیاز مشترکان است.

بهادر گفت: قاطی مسائل سیاسی نمی شویم و نخواهیم شد.

وی افزود:وزیر و من مدیرعامل نمی توانیم کسی را به عنوان نیروی رسمی و یا قراردادی به کار بگیریم اما کارهایی داریم که برون سپاری شده اند و برای پیشبرد آنها نیروهایی به صورت حجمی و مقطعی برای دو سه ماه به کار گرفته می شود.

بهادر بیان کرد: وزیر نفت سال گذشته برای بکارگیری سه هزار و ۴۴۰ نفر در کشور مجوز گرفت و پس از برگزاری آزمون نتایج آن اعلام شد و شرکت گاز معین وزارت نفت است که باید آن را کمک کرد.

وی اظهارکرد: برای مراحل تحقیقات برخی از این نیروها به ما مراجعه می کنند و برای آنها به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده بودند و غیر از این چیزی نبوده است.

انتهای خبر

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9696

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: