صدای رئیس شورای بخش پاتاوه هم از تبعیض در آموزش و پرورش درآمد/آموزش در خدمت و ملعبه مدیران در راه اهداف سیاسی نماینده است

  • دیدگاه
  • ارسال توسط : modi
صدای رئیس شورای بخش پاتاوه هم از تبعیض در آموزش و پرورش درآمد – آموزش در خدمت و ملعبه ی مدیران در راه اهداف سیاسی نماینده است

رئیس شورای شهرستان و شورای بخش پاتاوه  عملکرد آموزش و پرورش در استان را تبعیض آمیز و فاجعه بار اعلام کرد.

 

فرنوش پردل اظهار داشت: شرایط آموزش و پرورش شهرستان دنا از لحاظ فرهنگی هنوز جامعه ی عشیره ای و قومی است که این حکمرانی  تعصبات قومی و نژادی و نظام طایفه گرایی  علاوه بر افت کیفیت تحصیلی باعث خواهد شد ضربات جبران ناپذیری بر بدنه نحیف  نظام استان و شهرستان وارد شود.

پردل ادامه داد: یعنی می توان گفت آموزش را سر بریده اند تا آن آمال و آرزوهای خود که عقده ی پست طلبی و قدرت طلبی قومی و قبیله‌ای را احیا کنند.

وی با تاکید براینکه آموزش باید در خدمت فرهنگ سازی و شالوده و اساس بنیان های اصیل و انسان سازی باشد  تصریح کرد: الان شاهد هستیم که آموزش در خدمت و ملعبه ی مدیران این شهرستان در راه اهداف سیاسی و جناح بازی و در خدمت جریان متتسب به نماینده محترم گردیده  است .

فرنوش پردل خاطرنشان کرد: شهرستان دنا  که زمانی خواستگاه علم و ادب بود در زمان کیاست این مدیران کاملاً به ورطه ی فراموشی سپرده شد و خواستگاه کنار گذاشتن و بی انگیزه کردن نخبگان این شهرستان شده است .

طراحی سایت در کهگیلویه و بویراحمد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://nasimezagros.ir/?p=9792

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: